راء قبل از مانی این د بنک 3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راء قبل از مانی این د بنک 3
نوشته شده در شنبه 5 دی 1394
بازدید : 112
نویسنده : صادق


Main Event

مراسم امضای قرار داد مسابقه سر کمربند مای پی پی وی بین باتیستا و سی ام پانک

...

( دو صندلی و یک میز در رینگ قرار گرفته بود ، صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد و سی ام پانک با بو تماشاگران وارد رینگ شد )

( سی ام پانک روی یکی از صندلی ها نشست و پاهایش را روی میز انداخت )

سی ام پانک :

چرا من الان اینجا تو رینگ پشت این میز نشستم؟؟ تا قرار داد امضا کنم؟ تا با باتیستا احمق سر کمربندم مسابقه بدم؟ باتیستا تو اصلا فکر کردی به این موضوع که شایستگی مسابقه دادن با منو نداری من قهرمان و فیس کمپانی هستم این کمپانی بدون من یعنی هیچ! من یک سال قهرمانم من سوپراستار سال شدم. این کمپانی ، تمام استوری هاش و تمام عمرش رو به من مدیونه...واقعا اگه سی ام پانک وجود نداشت ، چه کشتی گیری میخواست سر کمربند مای پی پی وی استوری رقم بزنه...

دقیقا یک سال پیش بود...من مستر مانی این د بنک راء شدم و دو ماه بعدش در سامرسلم روی استون کلد کش کردم...اون موقع ، باتیستا مقابل نکسز مسابقه داده بود و کریر به خاطر باخت از نکسز به اتمام رسیده بود...خیلی جالبه باتیستا !! حتی سال پیش هم ما با هم کار داشتیم و نکسز اخراجت کرد...کاری که همین الانم میتونه بکنه...اما واقعیت اینه که نکسز به تو رحم کرده و رحم میکنه. من نمیخوام تورو اخراج کنم در حالیکه میتونم همین الان که میکروفون تو دستمه جمله تو اخراجی رو به زبون بیارم...اما مــن ، نه تریپل ایچ هستم نه استون کلد...اسم من سی ام پانک ، بهــــــــــــــترین در جـــــــــهانــــــه !!!

میخوام شرایط این مسابقه رو در مانی این د بنک تعیین کنم...اما دوست دارم در حین گفتن شرایط با باتیستا فیس تو فیس باشم...باتیستا نیازی نیست بترسی...همون طور که می بینی اعضای نکسز توی رینگ نیستن...من تنهام !! همون طور که در مانی این د بنک تنهام و به تنهایی مقابل تو مسابقه میدم...بیا اینجا...!

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد )


( باتیستا با تشویق تماشاگران وارد سالن شد ، سپس وارد رینگ شد و مقابل سی ام پانک ایستاد )

( سی ام پانک روی صندلی نشسته بود و پاهایش را روی میز انداخته بود )

( باتیستا پاهای سی ام پانک را به عقب پرتاب کرد ، سی ام پانک نقش بر زمین شد )

باتیستا :

با اطمینان میتونم بگم زمان تو به پایان رسیده پانک...زمان قهرمانیت...زمان ریاستت...زمان صحبت کردنت...زمان پرومو اجرا کردنت...زمان کشتی گرفتنت...

این آخرین لحظاتی هست که این کمربند رو روی شونه هات می بینی...این آخرین لحظاتی هست که برای کشتی گیران خط و نشونه میکشی. تو ، مقابل من در مانی این د بنک فقط شکست نمیخوری...تو مقابل من در مانی این د بنک ، تمام زندگیت رو تقدیم میکنی.

وقتشه که شرابط این مسابقه رو در مانی این د بنک تعیین کنم...همه میدونن که من در پی بک به راحتی تورو شکست دادم و تو با استفاده از ریاستت و با استفاده از نکسز دوباره اون کمربند رو پس گرفتی...حالا میخوام هم ریاست و هم نکسز رو در مانی این د بنک ازت بگیرم. شــرط اول اینه که ، در صورتی که اعضای نکسز و یا شخص غریبه ای توی اون مسابقه بر علیه من دخالت کنه ، نه تنها اون کمربند مال من میشه بلکه ریاستت رو از دست میدی...شــرط دوم اینه که اگه حین مسابقه از ریاستت سوء استفاده کنی و بخوای من رو اخراج کنی و یا کمربند رو از من بگیری ، بازهم همه چیز به نفع من تموم میشه...تو در مانی این د بنک ، بعد از اینکه شکست خوردی نمیتونی مثل پی بک درخواست ریمچ کنی و یا کمربند رو به زور از من بگیری...به علاوه اعضای نکسز هیچ دخالتی نمیتونن انجام بدن...

در واقع این دو شرط ، پایه و اساس پیروزی های 1 ساله تو در مای پی پی وی بوده...و حالا هردو اون رو در مانی این د بنک از دست میدی !!

( سی ام پانک به باتیستا خندید ، سپس جلو رفت و با باتیستا فیس تو فیس شد )

( پانک میکروفون را در دست گرفت )

سی ام پانک :

واقعا شرط هات همین بود باتیستا ؟؟ راستش انتظار داشتم شرایطی سخت تر از اینا برام بزاری...من شرط های تورو میپذیرم. اما حالا وقتشه به شرابط من گوش کنی !! همون طور که همه میدونن استون کلد مدیریت خودش رو به جان سینا سپرد و جان سینا این مدیریت رو به من...حالا استون کلد قراره بعد از مانی این د بنک برگرده و ریاست این کمپانی رو مجدد بر عهده بگیره چون طبق قرار داد استون کلد فقط 4 ماه مدیریت رو به سینا سپرده بوده و این مدیریت در مانی این د بنک به پایان میرسه و بعد از مانی این د بنک به استون کلد برگردانده میشه...

تو دو شرط برای مسابقه ما گذاشتی...من میخوام دو شرط خودم رو بگم...

شرط اول ! در صورتی که من در اون مسابقه پیروز شدم ، استون کلد نمیتونه ریاست خودش رو پس بگیره و من همچنان مدیر میمونم به علاوه استون کلد حق هیچ درخواست مسابقه ای برای کسب ریاستش نداره...

شرط دوم ! اگه توی اون مسابقه شکست خوردی ، باید برای همیشه تو کریرت به عنوان زیر دست من و عضو ثابت گروه نکسز فعالیت کنی !!!

( تماشاگران شوکه شدند )

( باتیستا تعجب کرد ، سی ام پانک قرار داد را امضا کرد و آنرا جلو باتیستا انداخت ) ( تماشاگران به باتیستا شعار No را دادند )

( باتیستا کمی فکر کرد ، سپس قرار داد را امضا کرد )

...

( پانک به باتیستا خندید ، سپس قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( ناگهان باتیستا سی ام پانک را گرفت و به رینگ برگرداند ، سپس ضربه مشت سنگینی به صورت او وارد کرد )

( سی ام پانک قصد داشت فرار کنه ، باتیستا اسپاین باستر رو روی پانک اجرا کرد )

( باتیستا پانک را بلند کرد ، سپس باتیستا بمب رو روی میز روی سی ام پانک اجرا کرد )


( سی ام پانک روی میز خورد شد )

( باتیستا کمربند myppv را برداشت ، سپس تم سانگ باتیستا زده شد ) ( تماشاگران باتیستا را تشویق کردند )


( پرومو در حالیکه تم سانگ باتیستا زده شده بود و باتیستا کمربند myppv را بالا گرفته بود به اتمام رسید )





مطالب مرتبط با این پست
.